بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه‌‌های اجتماعی بر قصد خرید کاربران

امیرعلی شیخوند؛ علی داوری

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 29-48

https://doi.org/10.22034/eir.2023.183932

چکیده
  هدف: هدف اصلی این مقاله بررسی میزان تاثیر بازاریابی در رسانه­های اجتماعی بر قصد خرید کاربران با نقش میانجیگری حمایت از مشتری و درگیرسازی مشتری بوده است.روش: تحقیق حاضر کاربردی و از نوع توصیفی- همبستگی است و با رویکرد کمی‌صورت پذیرفته. جامعه آماری پژوهش حاضر دنبال‌کنندگان صفحات شرکت‌های تبلیغاتی منتخب در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) ...  بیشتر